Monday 5 December 2011

Annoying Peeps!!

Assalamulaikum… Hai, monyet-monyet sekalian… Sape monyet??? Korang la… Huhu (Kuang ajar ta aq??)… Eheheh… aq gurau je… Lets do it again… Hey, korang yang cantik dan kacak di luar sana… Okay tak??? (Heheheh… Takut orang tak nak baca lagi…).
Hari ni aq nk post pasal annoying people… Korang tau tak annoying people tu macam mna??? Annoying people tu sebijik macam korang… (Ah sudah, aku buat lagi…). Okay2, sorry sekali lagi… Annoying people tu perangai dorang macam aku… (Terpaksa…).
Actually, nak deal dengan orang-orang macam ni pernah menjadi satu masalah yang besar bg aq… (Bajet aku tak annoying…). Aku memang selalu jumpa orang-orang macam ni… Walau di Sekolah, mahupun di Perumahan aq cewahh~,n mahupun di kampung… Awas!!! Mereka ada di mrata2 tmpat… Kalau aq tengok depan cermin pon ade jugak makhluk tu… Eh, tu aku… Cam bangang kan kutuk diri sendiri??? errr~
Tapi sekarang aq dh boley deal dgn peeps2 macam tu… Walaupun mereka ni menyakitkan hati, tapi sekarang aq dh okey dengan situasi tu, Dh biasa la ktakan… Kalau orang buat annoying dengan aku, aku akan annoying berganda-ganda lagi dengan dia… Huhu…  (Pastu, tak pasal-pasal dapat gelaran annoying king!!! Hopefully not…). Tak payah mention siapalah orang tu… Korang tahu korang annoying… Heheheh… hah smpai brgaduh brbulan2 bagai,,,err~~ yg ta tahan aq yg cari psl kekadang then deorang yg dtg minta maaf,, ahhaa, **kejamss x aq?? haha
Bagi aq memang susah nak ubah diri kita… Dan memang kita mesti jadi diri sendiri tapi tak salah jugak kalau berubah demi kebaikan… Aq ta rasa dengan menjadi diri sendiri yg annoying boleh membawa kebaikan… So, try to change even though it’s hard… At least brubah sikit… Kalau annoying sekali-sekala tak pe… Heheheh…
Akhir sekali, pesanan kepada orang-orang yang ANNOYING, sila jadi less annoying… Heheheh… (Bajet diri sendiri tak annoying knon…)errr~. Okey, babai peeps!!… 

No comments:

Post a Comment